
אמן חושים לאירוע חברה

רון לופטין אמן החושים
המוביל בישראל,
כוכב התכנית "אין מצב!" של YES,
במופע טלפתיה חדשני, מקורי וסוחף
שלא ייצא לכם מהראש !


המנטליסט שיגרום לכם לתפוס
את הראש מתדהמה ואת הבטן מצחוק!
קריאת מחשבות, השפעה על החושים,
פיצוח הסודות הכי כמוסים שלכם!
בידור מתוחכם, מקורי ושנון,
בשיתוף מלא של הקהל.
בפגישה מקדימה,
אנו תופרים יחד את המופע המושלם
עבור האירוע שלכם.
ניתן להכניס את מסרי הארגון, מוצר חדש או את לוגו החברה למופע.
מאות לקוחות מרוצים, ביניהם: קבוצת אלביט, חברת החשמל, תעשייה אווירית, בנק הפועלים, בורסת היהלומים, אינטל, Google, מוביליי, משרד הביטחון, משרד האוצר, אמדוקס, רפאל, אסם-נסטלה, HOT, Ebay, אל-על, CyberArk, Wolt, AudioCodes, הסוכנות היהודית, ועוד..

למה כדאי להזמין אמן חושים לאירוע חברה?
איך שלא תגדירו את האירוע: מסיבת עובדים, happy hour לעובדים, מסיבת צוות, אירוע גיבוש, כנס, סדנה, השתלמות, אירוע ללקוחות, השקת מוצר, אירוע למשפחות העובדים – יו ניים איט. אמן חושים יספק לכם מופע ברמה בינלאומית. מופע מקומי, שמרגיש כמו נסיעה לחו"ל ומאפשר לכם לסמן V ובגדול, על כל המטרות של עסק מתוחכם כאשר מתכננים אירוע. צריכים הנחייה לאירוע? גם זה אפשרי. מדוע זו השקעה שמחזירה את עצמה בצורה מעולה? כיצד בוחרים אמן למטרה כזו? מה עוד חשוב שתדעו על כך? כל התשובות, כאן לפניכם על- אמן חושים לאירוע חברה:
אמן חושים לאירועי חברה שונים
-
happy hour לעובדים – happy hour הוא כינוי לשעת בילוי לעובדים, בחברות רבות ובעיקר בהייטק. זהו בילוי ל"ניקוי הראש" אחרי שבוע עמוס ולפני חופש הסופ"ש, אשר נערך בדרך כלל בימי חמישי בשעות הצהריים. האירוע יכול להתקיים במסעדה או בפאב, אך ברוב המקרים מתקיים במשרדי החברה עצמה. עבור חברות אשר מחפשות משהו ממש מיוחד, כגון או מופע אמנותי, אמן חושים מתאים לכך מאוד, בתור פעילות שוברת שגרה, אשר מרתקת, מחברת ומגבשת את כולם.
-
מסיבת עובדים – מסיבת עובדים היא אירוע שכולו ברוח של "לשחרר את העניבה", באיזו מתכונת שלא תחליטו עבורו. לשם כך כדאי להזמין אמן שהמופע שלו מצחיק, מערב את הקהל ומרתק אותו לכל האורך וזה בדיוק מופע של אמן חושים! מסיבת עובדים יכולה להיות גם מסיבת צוות, שבה חוגגים הישגים כאלה ואחרים של הצוות ותורמים לגיבוש. גם באירוע בהיקף קטן (בדרך כלל) כזה, אמן חושים ישתלב היטב, יספק הופעה בלתי נשכחת וישדרג את האירוע ללא הכר.
-
אירוע ללקוחות – אירועים ללקוחות הם בעלי חשיבות גדולה מבחינת תדמית העסק. בחירת אמן כגון אמן חושים להופיע ואולי גם להנחות אירוע כזה, תתרום לשימור הלקוחות, תחזק את התדמית ואולי גם תמשוך לקוחות חדשים.
-
השקת מוצר – זהו סוג מיוחד של אירוע, אשר חייב להשאיר רושם מצוין, לרתק ולעניין לכל אורכו ולשדר איכות. הזמנת אמן במה מהשורה הראשונה תורמת לכך מאוד, גם ובמיוחד כאשר הוא מנחה את האירוע. במקרה של אמן חושים באירוע שכזה, ניתן יהיה לשלב את המוצר החדש בתוך המופע וכך לתת ערך מוסף למופע כולו וכן פוקוס מיוחד למוצר החדש.
-
השתלמות – השתלמות מקצועית או אחרת, הוא סוג אירוע שנוטה להתמשך על פני זמן לא קצר. מנטליסטים עשויים להופיע במהלך ההשתלמויות, גם באופן שמתחבר לנושא ההשתלמות ואף להנחות חלקים מסוימים בהשתלמות עצמה.
-
כנס – עולם הכנסים רחב מאוד וארגונים משתתפים בכנסים או יוזמים אותם מסיבות רבות. מקובל לשלב בכנסים אמני חושים, אשר מגבירים עניין בכנס מראש ובכך מושכים אליו יותר אנשים. אמני החושים מופיעים בכנס (בין אם בקטעים קצרים או בקטעי ביניים) ואף מנחים את האירוע לעתים. עבור כל אלה, מנטליסט הוא בחירה טובה מאוד ובמיוחד אם הוא אמן חושים מוכר ובכיר בתחום.
-
אירוע למשפחות העובדים – סביר להניח שהעובדים שלכם הם אוכלוסייה מגוונת ולוקחים זאת בחשבון בארגון אירועים. הדבר נכון פי כמה, כאשר זהו אירוע למשפחות עובדים. איזה סוג אמן מתאים לכל גיל, מרתק גם גברים וגם נשים וחוצה מגזרים (והוא אפילו להיט גדול אצל הקהל הדתי)? זהו מופע של אמן חושים, כמובן.
אירוע בהתאמה מדויקת לדרישותיכם
אירוע חברה עשוי להיות בעל אופי כללי, כגון יום גיבוש לעובדים. הוא עשוי להיות גם סביב נסיבות מיוחדות וספציפיות – למשל צוות אשר חוגג הישג מסוים או אירוע השקת מוצר. בכל מקרה, ניתן להתאים את המופע לדרישות מיוחדות (כגון הופעה בפני ציבור עובדים דתי) ואף לרתום את הנסיבות המיוחדות של האירוע לטובת המופע. ניתן לשלב במופע עצמו או בקטעי קישור, תכנים מתוך מסרים של החברה, מידע על האירוע המיוחד או המוצר שמושק או אפילו התייחסות לאנשים ספציפיים בחברה. הכל באופן הומוריסטי ומתוחכם ולפני הכול, בהתאם להעדפות ודרישותיו השונות של הארגון.
משיכה ושימור עובדים
נקודה למחשבה: עם מעל 650,000 חברות רשומות בישראל נכון לשנת 2024 (נתוני רשם החברות), מה יעשה דווקא את החברה שלכם אטרקטיבית לעובדים? מה ימשוך וישמר את העובדים הטובים ביותר? כאשר האירוע שלכם הוא לא סתם עוד אירוע – כאשר אתם הופכים אותו למיוחד באמצעות בחירה באמן מיוחד, והעובדים שמגיעים לאירוע קולטים זאת מיד, כמובן. בהקשר של שימור העובדים, גישה כזו מקדמת שימור עובדים קיימים ומשיכת עובדים איכותיים חדשים. בפשטות - העובדים ירגישו שמשקיעים בהם והם יעריכו זאת.
אמן חושים יתאים במיוחד לאירועי חברה, במיוחד אם יענה על הפרמטרים הבאים:
· מנוסה בהופעות באירועי חברה – בבחירת מקצוענים שאת שירותיהם אתם שוקלים לשכור, אין תחליף לניסיון. המנטליסט הבינלאומי רון לופטין הופיע עד כה בין השאר, באירועים של החברות: אמדוקס, רפאל, התעשייה האווירית, משרד הביטחון, בנק הפועלים, אינטל, חברת החשמל, בורסת היהלומים, הסוכנות היהודית, מוביליי, משרד האוצר, אוסם-נסטלה, אל-על, קבוצת אלביט, גוגל, איביי, וולט, סייברארק, וזו רק חלק מהרשימה המרשימה!
· ניסיון בהנחיית אירועים – רון הנחה עשרות אירועים בחברות הגדולות ביותר בישראל, אך גם בחו''ל.
מיומנותו הרבה בכך, באה לידי ביטוי גם במקרים באים נדרשת אנגלית כשפת אם. במופע עצמו או בהנחייה.
· כריזמתי ומרתק – רון הוא אמן במה מנוסה מאוד, עם המון שנות ניסיון, חי ונושם את הבמות מאז ומתמיד, ומרתק את הקהל מהרגע הראשון ולכל אורך הופעתו באירוע.
· שם מוכר וידוע בתחום – משיכת אנשים לאירוע החברה שלכם, תלויה בתוכן האירוע ובאנשי המפתח שיהיו בו, כולל האמן אשר תבחרו שיופיע. רון לופטין, הוא בין השמות והפנים המוכרים ביותר בתחום, בתור כוכב תכנית הטלוויזיה "אין מצב!" של YES, כבר 3 עונות ברציפות, ומי שהופיע רבות גם על מסך הטלוויזיה, וכמובן באינספור מופעים של חברות בינלאומיות מוכרות ואף ארגונים מקומיים רבים, סטארטאפים שונים ועוד.
סיכום
לסיכום, אירוע חברה יכול להיות עוד אירוע גנרי ושגרתי, או בלתי נשכח, ייחודי וכזה שלא יפסיקו לדבר עליו, עם מופע של אמן חושים אשר מתמחה באירוע חברה השונים, בארץ ובעולם, בעברית וגם באנגלית. אמן אשר ינחה את האירוע כולו, או כאמן אורח אשר יופיע בקטעי "פריצה" קצרים אשר יתבלו את התוכן וישיארו את כולם פעורי פה, עובדים, מנהלים בכירים, לקוחות ושאר מוזמנים לאירוע או הכנס.

קבלו הצעת מחיר מיידית!