האירוע שמניע את הארגון להצלחה שנתית - Sales Kickoff (SKO)
- רון לופטין

- 25 בנוב׳
- זמן קריאה 3 דקות
אירועי Sales Kickoff (SKO) הם מהאירועים האסטרטגיים החשובים ביותר עבור חברות הייטק וארגונים גלובליים. בניגוד לכנסי מכירות שוטפים, אירוע SKO מתקיים בתחילת שנה או רבעון ומהווה רגע מפתח להצגת היעדים, חיזוק האסטרטגיה ויצירת היישור הארגוני הקריטי שמניע את כולם קדימה.
אירועי SKO תופסים תאוצה משום שהם משלבים תכנים מקצועיים, חוויות גיבוש, מפגשים בין-לאומיים, סדנאות ומרצים מובילים. כל אלה יחד יוצרים "בעיטת פתיחה" שמגבירה מוטיבציה, מחזקת קשרים ומייצרת מומנטום מהותי לשנה הקרובה.
וכדי להבטיח שהאירוע אכן יצור את האפקט הארגוני המצופה, ריכזנו עבורכם מדריך מקיף:
10 שלבים להפקת כנס SKO מוצלח - מהתכנון ועד הביצוע בפועל.

1) החשיבות הקריטית של הגדרת מטרות לאירוע SKO
כדי להפיק אירוע SKO מוצלח, חשוב להתחיל בהגדרת מטרות ברורות - שלב בסיסי אך קריטי בכל הפקת אירוע לחברות הייטק.
השקת מוצר חדש
אירוע SKO הוא הזדמנות מצוינת לחשוף מוצר או פיצ'ר חדש. באירוע תוכלו:
להציג דמו חי - LIVE DEMO
להדגים יתרונות ותועלות
לצייד את אנשי המכירות בכלים פרקטיים
לאסוף Insights חשובים מהשטח
שילוב תוכן חווייתי מייצר מעורבות גבוהה ומעלה את אחוזי האימוץ.
שיפור מיומנויות מכירה ותקשורת
סדנאות מקצועיות משפרות יכולות קריטיות כמו:
ניהול משא ומתן
איתור הזדמנויות
תקשורת בין-תרבותית
ניהול נתונים
סגירת עסקאות אפקטיבית
שיפור המיומנויות מתורגם ישירות לביצועים טובים יותר.
חיבור הצוות לאסטרטגיית השיווק
כדי שכל הארגון ינוע יחד, חשוב להציג אסטרטגיה בצורה אחידה, ברורה ומעוררת השראה. מצגות, סרטונים, ניתוחי שוק ומסרים אחידים יבטיחו שכולם מבינים את הכיוון והיעדים.
2) יצירת אג'נדה מאוזנת וברורה לאירוע SKO
הצלחה של אירוע SKO נשענת על אג'נדה מקצועית אבל גם מהנה. התוכנית צריכה לשלב:
הרצאות ופאנלים
סדנאות מעשיות
זמן נטוורקינג
פעילויות גיבוש
הפסקות איכותיות
תכנון נכון יוצר זרימה נעימה ומעלה את שביעות הרצון של העובדים.
3) בחירת לוקיישן - ההחלטה שמשפיעה על 70% מחוויית האירוע
כשזה מגיע להפקת אירוע SKO לחברות הייטק, המקום הוא לא רק "איפה". הוא חלק מהאסטרטגיה.
אירועי SKO רבים מתקיימים בחו"ל כדי:
להוציא את העובדים מהשגרה
לחבר בין צוותים גלובליים
להגביר יצירתיות
לשפר אינטראקציה פנים־ארגונית
בעת בחירת יעד חשוב לבדוק:
תשתיות טכנולוגיות
זמינות חדרי פיצול
קרבה לשדה תעופה
תקציב טיסות ולינה
רמת ספקים מקומיים
יעדים זולים יותר מישראל יאפשרו ניצול חכם של התקציב.
4) ליהוק נכון של דוברים - המפתח לתוכן איכותי
בחירת הדוברים משפיעה באופן ישיר על איכות האירוע. ההמלצה היא לשלב
מנהלים בכירים
מומחי תוכן
אנשי מכירות מצטיינים
מרצים מעוררי השראה
סקר פנים-ארגוני ייתן תמונה מדויקת של מה חשוב לעובדים באמת.
5) במה, בימוי וחוויית המשתתף
במאי מקצועי יבטיח חוויית תוכן זורמת, מדויקת ומרגשת. תפקידו:
בניית ליין-אפ
בימוי מעברים
יצירת רגעי שיא
שילוב אייטמים יצירתיים
אם יש בארגון אמנים, נגנים או מופיעים - ניתן לשלבם ליצירת תחושת גאווה וחיבור.
6) סדנאות חווייתיות ונטוורקינג - הליבה של כל SKO מוצלח
סדנאות ופעילויות יוצרות חיבורים שהם הבסיס לעבודה גלובלית.
רעיונות לסדנאות שמייצרות ערך אמיתי
אפליקציית ניקוד ותגמול על אינטראקציות
אימפרוביזציה להעצמת יכולות מכירה
"פאנל הכרישים" - הצגת רעיונות מול הנהלה
חדר בריחה מבוסס ידע ארגוני
משחקי צוות חווייתיים
פעילויות כאלה מגבירות מעורבות ומחזקות מיומנויות.
7) הטמעת מסרים באמצעות חוויה
חידוד המסרים נעשה לאורך כל האירוע באמצעות:
קיר צילום ממותג
אפליקציות אינטראקטיביות
משחקים דיגיטליים
תוכן ויזואלי מסקרן
לאחר האירוע חשוב לבצע follow-up של מצגות, סרטוני recap, סקרים ושיתופים באפליקציות פנים ארגוניות.
8) הוקרה ופרסי מצוינות
אירוע SKO הוא זמן מושלם להוקיר הישגים. המלצה: לפרגן לא רק למצטיינים הקבועים אלא גם למי שמראה שיפור, יצירתיות ושיתוף פעולה.
9) יתרון אסטרטגי: שילוב מנחה MC שהוא גם אמן חושים - אמן החושים רון לופטין
אחד האלמנטים הכי חזקים שמייחדים אירועי SKO מודרניים הוא שילוב מנחה מקצועי (MC) שמנהל את האירוע, מייצר חיבור בין התכנים ומוסיף אנרגיה.
אבל מנחה שהוא גם אמן חושים יוצר טוויסט שמוקפץ רמה מעל כולם.
למה אמן חושים כמנחה SKO ?
שובר קרח בצורה חכמה
מעלה את רמת הקשב באולם
מייצר מעורבות גבוהה בין המשתתפים
מחזק את חוויית האירוע
מכניס קסם, הומור ושיח חיובי
מתאים את התוכן לאופי הארגון

10) רון לופטין – הבחירה שמרימה את האירוע שלכם
רון לופטין, כוכב תכנית הטלוויזיה "אין מצב!" של YES, הוא מבין אמני החושים המבוקשים בישראל ובעולם (דובאי, לונדון, קאן, בוסטון ולוס-אנג'לס)
השילוב אשר לופטין מציע ל-SKO
הנחיה מקצועית
קטעי חושים חווייתיים
שילוב תוכן ארגוני
התאמה מלאה למסרים שלכם
הנוכחות שלו הופכת כל כנס SKO לאירוע בלתי נשכח - כזה שהעובדים מדברים עליו חודשים קדימה.

לסיכום - אירוע SKO מצוין מתחיל בחוויה ונגמר בהשפעה אמיתית
אירועי Sales Kickoff הם מנוע צמיחה אסטרטגי: הם מחברים אנשים, מציגים יעדים, משפרים מיומנויות ומחזקים את התרבות הארגונית.עם תכנון נכון, תוכן איכותי, לוקיישן חכם ומנחה מצוין כמו אמן החושים רון לופטין - אתם מקבלים אירוע שמייצר ROI גבוה במיוחד.
#SalesKickoff #SKO



תגובות